Isnin, 18 Januari 2010

Jet untuk Rozita


KUALA LUMPUR - Kisah golongan kaya dan VIP cuba memikat artis memang kerap diperkatakan, namun tidak ramai mengetahui taktik mereka ‘mengayat’ (memujuk) artis yang diminati dengan berbekalkan kemewahan masing-masing.

Pelakon/model jelita, Rozita Che Wan antara antara menjadi sasaran apabila golongan berselera tinggi menawarkan berbagai kemewahan termasuk melancung ke luar negara menaiki jet peribadi, kereta mewah, banglo di puncak bukitm jika bersetuju mengikuti telujuk mereka.

Ikuti pengalaman artis terbabit yang menceritakan lebih lanjut mengenai ‘ayat power’ dan umpan yang ditawarkan VIP untuk menjerat mereka.


ROZITA CHE WAN, 36:

“Tahun lalu seorang lelaki yang menjadi orang tengah menelefon dan minta saya menemani seseorang untuk makan malam. Katanya, makan malam itu privasi hanya untuk saya dan lelaki itu bagi tempoh dua jam saja.

Sebagai upah, saya boleh minta berapa saja walaupun puluhan ribu ringgit. Selepas saya menolak tawarannya, lelaki itu berkali-kali cuba menghubungi saya dan menghantar SMS dengan memaklumkan tawaran sentiasa terbuka. Katanya, saya boleh berhubung dengannya semula jika berubah fikiran.

Saya berasa sungguh terhina dengan tawaran sebegitu. Saya juga pernah menerima tawaran melancong ke luar negara. Mereka bukan saja menelefon saya secara peribadi tetapi ada yang datang ke rumah dan sanggup menyediakan jet persendirian untuk mengambil saya.

Saya tidak layan semua itu dan jangan fikir juga semua artis boleh dibeli dan dikaburi dengan wang ringgit.” - Oleh ISMA ISMAIL, NAZARALI SAERIL dan FIRDAUS SAHAT (metahad@hmetro.com.my)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan